AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

BulaN YanG SanGaT BiZi~~~

aku singgah blog aku ni...

juz mau gtau..yang aku sangat bizi....uwaaaaaaaaaa
kejamnya aku nih..

time bizi
time sedih
time marah
time benci

baru jenguk blog..

kalo inda..mimpi laa..
cian blog
sori aa blog....huhuhuhuhu

aku bizi sepanjang bulan ramadhan ni...
sgt bizi
super bizi
super duper bizi
supernovaaaaa biziiiiiiiii

otak pening....
kepala mereng....
badan penat......

so...i deactived my facebook account

hahahaha

to concentrate on my study...

i failed....that make me frust...
sifat malas semakin menjadi2....

so aku wat keputusan..tuk study hard

do da best 4 my final


plis pray for me
really wanna be a lawyer!!!

tp camna mau jdi lawyer...???
malas baca buku
adoi...

keinsafan..plis dtg dlm diri aku...

apapun...

try my best...
ganbatte!!!!!!!!!!!







truly medly deply...

full wif love

syafa  da heartbreaker



0 comments:

Post a Comment