AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

1755 : angkara berat, pintu teksi x dapat ditutup rapat2




ellowwwwwwww.......

hehehehe..

sapa perasan yg tajuk entry kali ni pernah aku buat sebagai status aku??

of course laaa orang yg rapat dengan aku akan perasan =P
(perasan kejap ek)



sebenarnya....

kejadian ni berlaku pada....

12januari2011


lepas habis jak kelas sir sharil...

iaitu kelas psychology


aku ngan nash bercadang nak beli nom pin MUET
tuk pendaftaran

lepas tu..aku pon ajak marea...

so, bila kitaorg 

pegi..kitaorg naik teksi...

bila smpi ja d BSN,

kitaorg pun bergegas masuk ke bank....

lepas tu....

marea pon dengan niat baik mau tolong aku...

dia pon ambilkan aku borang, untuk diisi..

tapi apa yang kelakarnya tentang dia ni...

dia siap koyakkan borang tu,,

kan borang kat bank mmg ada 2....
satu simpanan kita...

satu lagi simpanan bank..hehehehe


hahaha.....time tu aku ketawa besar...

sbb muka marea sgt naif..






time tu... aku ketawa besar..heeee





lepas tu...ada kejadian, pasal buah pula...




tapi kejadian pasal buah ni..biarlaaaa

cuma aku dan mereka ja yang tau..

lepas tu...kitaorg pun pegi ke ECM

heeee.....

time d ECM ni laa ada kejadian yang memalukan aku...

cerita ni..melibatkan benda ni

TEKSI


semuanya bermula disebabkan budak 2 org...
(salah sendiri, tp salahkan org lain)

dorg awal2 lagi dah masuk dalam teksi...
meninggalkan aku untuk duduk d depan bersama pakcik teksi



(sbnrnya, mmg aku pon slalu duduk depan)

so..aku pun bukak pintu teksi

lepas tu masuk dengan rasa gembira...

tiba2...

eh...kenapa pintu ni x boleh tutup???




panik kejap...


ingatkan diri sendiri supaya rilek..cool....







lepas tu..baru pakcik teksi suruh aku kuar..

rupanya.....teksi tu terturun lepas aku masuk...

so,,pintu dia tersagkut dekat simen..


adei...


maluuuuu gilak....








lepas tu...aku pun kuar....dan tarik pintu tu..

untuk pengetahuan...

aku kuar dr teksi 2 kali bagi menutup pintu..

lepas tu..


minat ngan mamat yg duduk dekat belakang tu..

boleh gelak pulak...


urgh....

gelak mcm org gilak





geram betol aku sama dorang...




geram dengan dorang....

tapi....

yang penting.....




aku sangat hepi bila kuar ngan cik marea and encik nashriq








otak korg gilak mcam otak aku juga...


heeeeeee












heee.....






truely medly deply...

full wif luv


syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment