AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

MoVie ooo MoVie....





heeeeeeeeee


movieee ooo movie






semenjak dua menjak ni...


aku asyik beli DVD ja




bukan apa..saja mau buang boring.....
































haritu, tengok cerita childplay kan...




sekarang on process tgk cerita SAW


tapi...




serius aku x tgk sangat sbb aku x suka tengok crita genre seram




aku suka cerita yang ada magic2...




tu baru best...




lagi best kalo cerita tu pasal budak2...


for example..






of course








ni harry potter punya episode...yg aku x brapa suka....

ni pulak..best jugak...tp bukan yang TERBAIK bagi aku

Ni laa yang TERBAIK sekali...best gilak cerita ni..entah kenapa dan mengapa =)
























































HARRY POTTER,






heee...first time aku tgk cerita ni d wayang...lepas tu..terus jatuh hati

ni aa adik beradik yang terlibat....

best jugak laa...tapi x lawan my HARRY POTTER =)


CHRONICLES OF NARNIA,








ni laaa muka depan dia konon























ni time entah dia tgk makhluk lain...dengan benda haram sebelah dia =P




















ni time tengah berusaha selamatkan diri mereka =)


SPIDERWICKED


byk lagi laa....


kalo aku buat list satu2 mmg x cukup kan??






hahaha...tu jak mau cerita...tapi aku syorkan korg tengok cerita ni..besttt ! ! !






Thumbs uP...


Lupa pula satu lagi senarai...




PERCY JACKSON is not bad also =)






sebab cerita pasal DEMI GOD ni pun best....




example..percy jackson
hercules...
clash of titans.. =)




ok..


got to go now...bubyye =)


























truley medley depley...


ful wth lop








syafa the heartbreaker =)

0 comments:

Post a Comment