AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

I FiNaLLy GoT iT

Hari ni rezot upu kuar....

huhuhu Alhmdulillah..

aku dapat apa yg aku mau.... 

Thank you soo much to farah nazriah....


Aku actually happy sgt bila tau ko dpt asasi undang2 d uitm....


Memang hepi gilak....

But little bit shocked...



Sbb dia x pernah ckp yg dia minat mau ambil law....




Tapi aku tau dia susah mau buat pilihan....
Satu nasihat tuk Farah...


Erm, jgn kisah apa org cakap..
Make u own decision...
Macam aku...serius aku cakap... My dad.. kurang stuju aku ambil law...


Tak tau laaa kenapa dan mengapa...

Bukan setakat my dad....my closest cousin pun kurang stuju...



But...aku dah tetapkan d minda aku...
Apa yang aku maw...
Apa yang aku akan jadi.....


So ini laa yang harus aku buat,,..


Buat sehabis baik.... Dan buktikan pada semua orang Yang kita boleh....Ini pilihan kita...so, mesti laa wat yg terbaik...


Erm fikir laa masak2......jgn menyesal kemudian hari...


Sebab, aku mmg hepi kalo ko masuk uitm...kita blh sama2... 
Tapi aku tau..ko minat betul dgn medic...


So aku x blh laaa paksa or pujuk ko tuk ambil law...


Kalo itu bukan pilihan ko....




Aku sentiasa doakan kamu berjaya...


Walaupun lepas ne kita jarang jumpa..


Or Maybe...


Takkan jumpa lagi....


Jangan risau..aku tau semua kawan2 aku blh bagi yg terbaik tuk diri dan hidup dorang...


Dan aku tau..kamu mesti blh berjaya dlm hidup dalam apa juga jalan yg kamu pilih....




Alhamdulillah sekali lagi....


Insyaallah aku akan buat yg sehabis baik untuk capai cita2...harap kamu juga begitu....




syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment