AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KaKa KeSaYanGanKu,,,,,,,

erm kak izniy nagn kak eda,,,comel kan...kat atas tu gambar drg 1 geng,,senua pun aku rapat jugak...hah, yg ber'kolling' tu laa kak echum kecik molek jer..tp pembahas skolah tu,,sampai peringkat kebangsaan,,,,,,

hahahahha kaka kuuuuuuuuuu....erm rindu sgt ngan kak izniy ne...teringat kenangan kami 1 bilik di p-3-3..2 taun tu sesama menempuhi alam di hostel smka limauan..mmg best giler....aku,kak izniy,kak eda, and kak echum slalu wat hal...mmg rapat giler laaa.....x lama kemudian masuk lagi kak aimie ............tp kak aimie masuk setahun kemudian sbb dia pelajar baru..sblm tu dia skolah kat smka shrifah rodziah...
erm time 2006....kami berempat (aku,kak izniy,kak eda, kak echum) mmg slalu wat kes hahahahha...pernah 1 hari tu kami x turun p solat kat masjid,,,,x sangka plak aritu hari yang malang wat kami sbb tiba2 ada spotcheck...erkss alamak dah kena ambil nama laa time tu...baru bgn tidur tu...hehehhehe time tu dah pukul 5.50....alamak kena paanggil turun kat depan asrama laa sesapa yg escape tu...terpaxa laa kami berempat menebalkan muka turun ngan muka mamainya,,hahahhaha rupanya byk lagi org escape....kami pun dgn muka selambanya pergi kat depan hostel..x lama pastu warden dtg marah2...kecut jugak laa time tu..hah dekat 30 minit warden tu membebel tetiba dia keluarkan arahan yang denda bagi semua yg escape adalah.......................KAMI X BOLEH MANDI PAGI TU..UWAAAAAAAAAAAAAA....x nak!!!! akmi nak mandi..jam time tu dah 6.30...pergi skolah jam 6.45....warden x benarkan kami naik selagi jam x menunjukkan 6.45 pagi.....kami pun memikirkan beberapa idea yg bernas ( x logik sebenarnya) huhuhu tetiba seorang kaka pengawas asrama tu benarkan kami naik jam 6.35 sbb dia kesian tengok muka kami yg cam ikan masin time tu..warden x tau sbb dia dah balik umah..hahahhahaha...apa lagi...kami terus naik p asrama and mandi di hosrel asrama ( jgn tiru aksi ini) huhuhuhu...tepat jam 6.50 kami siap dah p skolah...betaa expressnya kami mandi..hehehhehehe,,,,erm.....byk lagi laa kenangan kami bersama.....malamnya tu kami kena kumpul lagi sekali...kena denda lagi..rotan d tangan,,pedasssss sgt...kak izniy,kak eda ngan kak echum nangis sbb kena rotan kat tangan..cian kat dorang..aku x nangis laaa sbb malu nnt nangis dpn cikgu..hahahahha......
erm kak aimie lak kawan aku yg paling baik...aku sayang dia sangat2..dia sanagt memahami aku wlupun....kai baru jer kenal...mmg bek laaa die ne.......kak aimie kawan aku paling sayang..tapi kaka aku yg paling sayang KAK IZNIY,,,,syg dia sgt2...............hehehhehehe
memang sayang sangat kat dia......misz all of u so much............................. tu yg penah 1 dorm ngan aku...yg x pernah 1 dorm pun byk gak yg aku rapat...
aku rapat ngan KAK ALONG(PANDA),KAK NADZ,KAK JOE,KAK JEMO,BANYAK LAGI LAAAAAA........... hehehehehhehe
sekarang semua dah pergi tinggalkan aku.....
kak echum dah pegi negeri sembilan kat USIM, kak izniy ngan kak eda kat selangor kat KUIS, kak aimie smbg form6 kat SMK BENONI,kak jemo dah pegi MATRIKULASI LABUAN,kak nadz dah pegi MASTERSKILL,kak joe dah p SMK SAGA-SAGA, kak along panda kat johor UITM..semua dah pergi tgglkan aku.....tapi aku tetap ingat dorang semua sebagai kaka2 aku yg plg bek..huhuhuhuhu...hope dorang akan sentiasa sukses ,,,,,and x lupa aku juga hahahahhaha


0 comments:

Post a Comment