AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

LaGu~~

lagu....erm..lagu...
 
tiba2 teringat lagu tuk si "dia"
semua yg berkaitan dia...

ingat lagi lagu fevret aku tuk si dia

menjaga hati 
 
 
Masih tertinggal bayanganmu
Yang telah membekas di relung hatiku
Hujan tanpa henti seolah pertanda
Cinta tak di sini lagi
Kau tElah berpaling

Reff:
Biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
Menjaga segenap cinta yang telah kau beri
Engkau pergi, aku takkan pergi
Kau menjaga, aku takkan jauh
Sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

Masih adakah cahaya rindumu
Yang dulu selalu cerminkan hatimu
Aku takkan bisa menghapus dirimu
Meski ku lihat kini
Kau di seberang sana

Repeat reff

Andai akhirnya
Kau tak juga kembali
Aku tetap sendiri
Menjaga hati

Repeat reff [3x]

Sejujurnya diriku masih mengharapkanmu



engkau pergi aku takkan pergi
 
tu janji aku semat dalam hati dulu
walaupun dia jauh dari aku
aku tetap disni...
menjaga hati..

boleh laa aku katakan tu semua kenangan aku.......
aku benci!!!!!!!!!!!
benci sangat!!!!!!!!!!!!

tahun ni udah genap 7 tahun
sakit hati masih ada

entah kenapa tiba2 ingat pasal dia

aku anggap bila aku sudah jauh

aku larikan diri dari dia

aku dapat lupakan dia

tapi......
kenapa dada aku masih sakit ingat semua tuh??

maybe aku masih inda berjaya 



(T_T)


hati tertanya2....
dia ingat aku atau inda

semestinya tidak

tu satu jawapan yang pasti

aku saja buat yg aku benci dia
but i cant

so da only way is...

make him hates me!!

aku sebenarnya menipu diri sendiri bila aku cakap aku benci dia

hati... berubah laa hati

jgn seksa diri sendiri
i owez pray dat sumday, da day will come 
da day dat i will 4get everything bout them

the day dat i can 4give them..
hope so..

one day~~~~~~~~









(T_T)






syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment