AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

Cabaran 7 Hari =)

okay....

setelah kian lama, akhirnya aku mempunyai masa free....
kepada kawan2 semua, aku jarang jenguk blog kamu sebab aku terlalu busy

xpernah sibuk macam ni, 
so sekarang ni aku curi masa...

untuk lawat blog kawan2...
sebelum ni, sempat update sikit2....
(merujuk kepada entry harry potter yang terlewat hampir sebulan)

tangan aku pun semakin kekok untuk menaip
jari jemari semakin keras untuk tekan keyboard.

so, time aku melawat2 blog kawan ni....then aku ternampak dekat blog cik farhatun ni
dia sedang buat cabaran 7 hari... dan sesungguhnya aku berminat =)

owh ya, cik farhatun ni baru buat blog lebh kurang 2-3 bulan lepas..but..

she has a very nice blog =)

sila lawat dan jenguk blog dia okay?? Siti Farhatun


bermula dari hari ni, saya akan melakukan cabaran 7 hari =)


Hari pertama
9 peristiwa masa silam yang tak dapat dilupakan

Hari kedua
 8 dialog yang terpendam, yang teringin diluahkan, tapi tak berkesempatan.
*Terpulang nak bagitaw kepada siapa dialog itu ditujukan*

Hari ketiga
7 perkara yang korang tahu tentang diri sendiri

Hari keempat
6 lirik lagu yang paling mendalam

Hari kelima
 Describe tentang 5 orang yang yang disayangi, dan 5 orang yang dibenci
*keluarga terkecuali, dan tak perlu sebutkan nama*

Hari keenam
4 keajaiban yang pernah berlaku pada diri sendiri

Hari ketujuh
Baca semula keenam2 cabaran dan buat kesimpulan ttg diri sendiri.



So,

aku harap aku dapat laksanakan cabaran 7 hari ni dengan jayanya =)

so....lets the ball rolling...

hahahaha ^_^

0 comments:

Post a Comment