AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

Diri Sendiri~~

7 perkara yang aku tau tentang diri aku....

1) Budak gemuk yang sedang belajar dekat IPG Kampus Keningau atas dasar terpaksa namun bukan dipaksa. (sebenarnya aku masih berharap & berminat dalam bidang perundangan..sedang memupuk rasa minat terhadap profesion perguruan)

2) Seorang yang sangat susah untuk meluahkan perasaan, sama ada perasaan benci atau suka... kalo aku tengah marah, aku akan memaki sorang2..kalo aku benci, aku akan duduk diam2 seorang diri sambil tgk SNSD..(LoL)..Kalo aku suka, aku senyum dan ketawa.. kalo aku cintakan someone, aku akan duduk perhatikan dia, tapi aku hanya akan diamkan diri dan xkan luakan perasaan aku... Kesimpulannya, aku x suka tunjuk perasaan aku.....
3) Seorang yang cepat marah, cepat terasa, cepat tersinggung, tapi sangat susah untuk titiskan air mata..bagi aku, kalo kita nangis bermaksud kita lemah and I hate that kind of feeling.... Bila tengah marah, aku berharap xda orang akan tegur aku sebab aku takut nnt orang tu jadi mangsa untuk lepaskan rasa marah.. (Please jauhkan diri dari saya kalo saya sedang marah)

4) Aku suka habiskan masa dengan benda2 yang tidak berfaedah, contohnya dalam masa 24 hours dekat rumah, 12 jam untuk tidur, 11 jam untuk on9, dan 1 jam lagi untuk hal lain2... nampak disitu saya sangat suka membazir masa..

5) Saya sangat suka membaca..semua jenis bacaan, majalah hiburan, ensiklopedia, buku fiksyen, buku bukan fiksyen, akhbar....semua laa...pendek kata saya sangat suka membaca...tapi masalahnya, lepas saya baca buku, saya akan lupa benda yang saya baca so, lepas ni saya akan cuba membaca then salin nota sekali bagi mengelakkan penyakit lupa...heeee ^___^

6) Seorang yang sangat serius. Raut wajah yang sangat garang dan boleh membuatkan orang rasa meluat dan menyampah sebab aku jarang senyum kecuali dengan orang2 yang aku rapat.....heeeee tapi sebenarnya, aku seorang yang kelakar dan lawak. Family & close friends aku sentiasa ketawa bila bersama2 dengan aku..sebab aku akan buat apa saja untuk buat orang yang aku sayang gembira. Bila aku dekat rumah, adik2 aku majority cakap aku ni macam budak terencat akal okay fine ! ! !...hahaha

7) Seorang yang FANATIK + OBSES dengan girl group from korea.. Girls Generation a.k.a So Nyuh Shi Dae a.k.a SNSD a.k.a SOSHI. Aku sangat fanatik okay... My top bias is KWON YURI ! ! yehaaa.. i dont care what they say, I'm in love with you..... hahahaha.... I admire Taeyeon's voice so much..... And the most favourite pairing is YOONYUL (Yoona + Yuri)........
So, don't u dare to talk something bad about them..and if u r one of the antis...F*ck You



okay..itu saja k...hahaha ( setelah tergantung mission selama  lebih 2 bulan)

Kejar masa untuk update semua benda yang aku janji mau update.....

0 comments:

Post a Comment