AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

DeLTa uNiK...

Aku baru buka email aku setelah sekian lama aku biarkan..bukan juga penting email aku tu..hahaha

Erm,sudah laa susah maw bukak..internet slow tahap gilak.. Setelah aku tunggu selama hampir 3 minit... Baru laa terbukanya email aku...


OH MY GOD.....

Tu jak aku mampu cakap.. maw dekat 2000 email aku dlm inbox ( sebenarnya kebanyakkan email dr facebook )..

So aku pun menabahkan hati tuk mendelete email tuh... Maw delete semua...takut nanti ada email dari kawan2 aku.. Terpaksa laa aku tengok semua email tuh satu persatu...

Dalam 2000 email dalam inbox aku tuh...aku dapati x smpi 50 pun email yg dtg bukan dari facebook,friendster,tagged dll....

Ok terus pada tujuan aku tulis blog aku pagi ni tuk share laa sikit2 email yg aku dapat dari kawan2 aku...rajin tul drg hantar email...anyway..thank you sooooo much...

Ni email pasal satu delta unik yg wujud....

Bukan apa..delta betul2 mcm otak manusia...

Xpercaya???

Xpa..jom kita tengok..

                                                 kamu tgk ne...mcm otak manusia kan....

                              ni pula nampak mcm urat2 yg wujud..ada spinal cord kali...hahaha

Delta yang cukup menarik di selatan Sepanyol..Cukup menarik bentuknya seperti otak manusia..Renung-renung lah ciptaan Allah ini...
 
SEKARANG MACAM MANA??PERCAYA ATAU X???HAHAHA...

TAPI BTUL LAA...MCM OTAK MANUSIA AKU TGK...X TAU LAA BAGI PANDANGAN KAMU YG LAIN...

ERM...BYK LAGI EMAIL YG BEST2 NE...NNT LAA AKLO ADA MASA AKU MASUKKAN DALAM BLOG AKU NE...



OK...

TRUELY MEDLY DEPLY.....

WIF LOVE..

(^_~) SYAFA DA HEARTBREAKER (~_^)

0 comments:

Post a Comment