AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KaPaL DiSNeY..BesTT

Erm..Ni Pun Satu email yg aku dapat jugakk....

Haha...comel pula aku tgk kapal Disney ne...kenapa laa xda d malaysia...

kalo ada d malaysia..konfem pergi lawat selalu... 




tgk ne...comel kan gambar mickey ne.. 
 

Bila tgk mcm x besar kapal ne..tp tgk org tuh..kecil ja...mesti besar kapal ne..

 

Dimana2 mesti ada lambang mickey.....waaaa...
 

Sweetnya tengok mickey dgn minnie ne...
 

Memang besar btul kapal ne...


Siap mandi manda lagi drg..ne kalo bawa geng scuba..best ne...hahaha
 

Boleh jadi tempat 'dating'..dating lain kali tgk kapal jak...
 

Erm memang sesuai sgt melancong p Disney Cruise dengan family...
 

Yup kapten Mickey.....
 

Cantik betul pemandangan time waktu malam...  siap ada mercun bntuk mickey lagi..


Yang di bawah ne.... Best kalo dapat scuba di sini sama2 dgn geng scuba yg lain...
blh bawa drg cda,izyan,ayu,pipah,nuyui....( ni geng scuba plg slalu p scuba dgn aku)
blh bawa farah, nad, munas, ( ni pun geng juga...tp jarang sikit laa scuba dgn drg..sbb drg d aras lain)...
blh juga bawa jira n da gang..

konfem semua org lari bila kami masuk..lol







Memang sweet sgt mickey n minnie....
 



Bila tengok gambar lain di bawah ne.....
memang nampak yg kapal ne teramat laa mewah....
kalo ada di malaysia pun kali x mampu maw pegi..hahahha

 














































 


Harap2 laa sumday..ada kapal macam ne d malaysia... dan waktu tu..aku sudah kaya ( bila laa tu aku jadi kaya aaa..) hahahahha...




truely medly deply...

full with love...



(^_~) syafa da heartbreaker (~_^)

0 comments:

Post a Comment