AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

HenFoN BaRu...

Salam semua...
Sejak aku rajin update blog ne..aku x tgk blog sehari macam kurang lenkap pula hidup aku....
Facebook, friendster, tagged, ym..
 Semua udah jatuh no 2...
Hahahahaha....


Dalam entry aku sebelum ne..
Aku ada cerita pasal aku xda fon kan...

Erm Alhamdulillah....
Allah masih bg aku rezeki tuk pegang fon lagi...

Tadi pagi..  Bila aku bgn...
Aku igt fon aku..sedih tau...


Sekali aku pun wat keja umah macam biasa...
Aku dgr bunyi enjin kereta...

Sekali tgk...my mum dah balik..
And,...aku nmpk ada satu kotak d tgn dia...

Bila tgk jak..huhu ada fon baru...
Hepinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


Aku pun angan dah ambil fon tu,
Sekali aku pun belek2 laa fon tuh..
Bila aku tgk jak d belakang dia..
Masya Allah... ada picture hello kitty,,..


Hahahahha punya laa aku terkejut..
ada juga masih fon mcm tu aaa...
so x pa laa.. yg penting ada fon...
Sori laa x dpt upload pic fon baru aku tuh..

Aku bizi sgt hari ni smpi xda masa maw buat smeua benda tuh..
ni pun baru ja aku on9...

Lain kali aku akan upload pic fon baru aku...
huhuhuhu 

Esok aku upload...nnt jgn lupa tgk k...
syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment