AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KeLaS BeRMuLa~~~~

Huhuhuhu..................




YEHAAAAAAAAAAAAA.............



Kelas mula dah wei....



erkss???napa aku hepi semacam jak..

kalo pun kelas mula??wat da problem???kehkehkeh


maksudnya...

aku kini benar2 bergelar MAHASISWI!!!

kalo masuk U pun...inda p kelas..bukan jua mahasiswi nama dia tuh..

Paci Guard pun p U juga...
Jaga keselamatan di U...

kehkehkeh..





tapi Alhamdulillah laa...jadual aku inda laa pack sgt...


TAPI...


jangan dulu hepi sangat...

Tapi...Hari rabu adalah hari yg sibuk dlm hidup aku pada masa kini....

kenapa???
kenapa????
kenapa?????
kenapa??????
kenapa???????
kenapa????????
kenapa?????????
kenapa??????????
kenapa???????????




Syafawani..pless be a normal person..

cam gilak ja aku tulis mcm ne..
hahahahha...
kenapa ya...


sebab...jadual aku PACK gilak hari rabu..
senang crita..aku bg tgk kamu jadual kuliah aku laa....

hahahah supaya kamu tau..

mana la tau...kawan2 aku takut mau kontek aku disebabkan risaua ku berasa dlm kelas atau inda....





erm..




ISNIN
*3.10p.m-4.00p.m=Law A.....
*8.10p.m-11.00p.m=BeLL130

SELASA
*11.00a.m-2.00p.m=BeLL130
*5.10p.m-8.00p.m=BeLL120

RABU
*8.00a.m-9.50a.m=Csc
*10.00a.m-12.50p.m=BeLL120
*2.00p.m-4.00p.m=Mtc016
*4.10p.m-6.00p.m=Mtc012
*6.10p.m-8.00p.m=Mtc012

KHAMIS
*5.10p.m-7.10p.m=Csc

JUMAAT
*TEDA KELAS BAH.....


hahahah 
kamu liat tuh

ari rabu..pack jadual aku..


kahkahkah


Persiapkan diri dari segi mental dan fizikal........




bah..
ku mau mandi dulu....


karang pukul 3 ada kelas weh...


my first klas....
mana blh lambar...

nnt kalo second klass ka...third klass ka..blh laa jua lambat2 sikit..

kahkahkahkah

inda bah...


aku ne ingat pesan my dad n my mum.....

be a good girl syafawani.......










truely medly deply..

full wif luv....


syafa da heartbreaker.
 

0 comments:

Post a Comment