AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

PassPorT???? WhaT da ****....LoL

HaHa...kali ne....entry aku pasal passport???????

erm....aku heran..kenapa kami dianggap sbg org indon???
uwaaa....

kami warga malaysia ne..
aku ulang sekali lagi..

WARGA MALAYSIA...
kami pemegang kad pengenalan berwarna BIRU...

hahahahhaa

aku buat sal ne sebab.....

ada satu peristiwa yg menlibatkan kes passport ne....


One day...At somewhere.....(peninsular)

My dad<<== kami mau tempah bilik..(dgn loghat yg pekat)


Someone<<==brapa bilik yer cik??

my dad<<==erm....2 bilik single...??

Someone<<==ok....satu bilik rm**

My dad<<==ok..( kluarkan wit)


Someone<<===plis giv me ur passport


My Dad<<==hah???? (get shocked)


Kami semua<<===Apa??????? (@!!#^&@*W(@&#2)


My dad<<==kami dari SABAH...




We r malaysiannnnnnnn!!!!




Hahahahaha...


pa laa drg ne...sabahan n indonesian have many difference k.....




ni satu lagi story....

Get it from my frens...sabahan also...


Someone<<==****** (nama My fren la)...ko penah p malaysia x??


******<<==?????!**(!^&^!**%%!)


sabah bukan sebahagian dari malaysia ka????




aku rasa...perlu ambil balik subjek geografi drg tuh...




And....


ada lagi sowg kawan aku ne...


pengalaman yg hmpr sama...




Someone<<==awak asal mana???

My fren<<==sabah...

Someone<<==ooo sabah bahagian mana??


My fren<<==*********(sumting tmpt laa)


someone<<==nak kena naik sampan ker???


My fren<<== ???!!!^&#!Q*#^!^*!HBHB






begini laa natara kejadian yg terjadi...hahahahaha


lawak...


semua org ne...akan mengubah persepsi drg ttg sabah bila drg datang p sabah....


x sangka..drg anggap sabah ne masih mundur..but...
ne pandangan peribadi aku..
selama ne..aku sgka...bila aku smpi disini...aku akan nmpk sesuatu yg better than sabah..


tp..actually,...kadang2...kk is better..lol....


so...




p sabah...n then... baru tau sbah mcm mana......


dats all...


lol










syafa da heartbreaker





0 comments:

Post a Comment