AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

StaY aWaY FroM Me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2)

Wawawa...

Wei..setelah aku berfikir..... dan mengkaji balik entry aku sebelum ni...

aku ubah fikiran...bukan setakat entry tuh ditujukan tuk BENDA.... tapi juga tuk manusia2 yg kin panas..hahahahha


hal itu laa yg menyebabkan aku terdorong tuk menulis entry menggunakan tajuk yg sama TETAPI...

hah...ada tetapi lagi tuh....

ini merupakan bahagian yang kedua...


hahahahaha....



erm kalo sebelum ne entry pasal aku benda2 yang bukan hidup..

kali ne aku tujukan KHAS tuk benda hidup...



wawawawa





Bukan apa..selama ne kan terpuruk d sabah tuh.... so fikiran aku ne tertutup sikit laa... (KONON LAA)

Lepas aku datang p peninsular ne....Serius..baru aku jumpa org yg macam2...

So.....


Aku mau tulis beberapa ciri orang yg konfem aku akan aku hindari...

Hahahahah tapi kan.......aku rasa..patut drg yg hindari diri dari aku..

aku ne pandai jadi gila tiba2...lol....
memang laa ramai perangai mcm apa ja .... (terpulang pada semua tuk tafsirkan maksud aku)


hahahaha..malas mau crita panjang..

berikut adalah senarai yg diperlukan oleh orang2 di luar sana bagi membolehkan dibenci (kasar pula..erm pikir perkataan yg bek sikit)


Huahuahua


kurang disenangi..hah cantik sikit tu..berbanding DIBENCI..
( walaupun sebenarnya aku benci..tp sopan sikit laa kan)




hahahahaha


teruskan kepada tujuan aku tulis entry....ni ialah senarai perkara yg aku x suka.....(yg ada pada org yg mau jadi kawan aku)




*BUSYBODY (TERLALU PRIHATIN dalam bahasa yg cantik sikit)


Hahahahaha..ni aku x suka...udah laa baru kenal brapa minit..brapa jam..brapa hari....semua hal peribadi mau ambil tau..ish..memang laa aku inda suka org mcm tuh....kin panas juga....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


kalo iya pun mau jadi pemberita kan...tunggu laa dulu aku ne "RAPAT" sikit sama ko..
ne nama betul pun aku inda tau...ishh..geram laa sama org ,mcm ne......


Sikap yang TERLALU PRIHATIN tu membuatku sasak....hahahaha...sasak jiwa aku oleh org macam ne...




malas laa mau ulas panjang2..karang terkeluar pula benda2 yg lain2....hahaha




next..






*SUKA MENGUNGKIT


Huh...ni pun antara benda yg PALING aku x suka.....kalo x ikhlas x payah bagi...
tapi keikhlasan ne... x blh diukur...hahahha....




tapi serius laa......penat udah aku layan org macam ne...kin panas....bayak betul umat yg mempunyai sifat macam ne muncul dalam hidup aku,..
And all them make me sick (entah betul ka inda ayat aku tuh..)


kalo aku kaya nnt....aku bg kamu 2x ganda lagi..tu pun kalo aku kaya laa ...hahahahha


kalo aku tetap juga papa kedana..sori laa...sapa suruh bg dulu...






seterusnya..




*GEDIK (gedik ama lelaki aa...kalo gedik sesama pompuan...rilek jak)


Ni pun aku gali juga...malu aku mau kawan sama org mcm ne....


lagi laa wat aku BENCI (bukan gali lagi) bila gaduh pasal lelaki... aku selalu dikaitkan dgn pergaduhan d sebabkan pasal lelaki...


ish..kalo pasal lelaki..juz waste my time lor..inda berminat pun....




sebenarnya malas mau ulas panjang2...karang aku TERemosi pula..lol....


so baik p senarai seterusnya kan...




next.....








*MAKAN TANPA MENUTUP MULUT
erkss,..pasal apa macam pelik semacam jak kali ne aaa???


hahahahha..makan mesti laa bukak mulut kan..kalo inda macam mana mau makan...napa laa syafawani ne pelik sangat....


maksud aku macam ne.....
kalo masukkan makanan dalam mulut tuh...buka laa bah mulut...


tapi aku pantang kalo time mengunyah tu..dia buka mulut..
lengkap kedengaran bunyi...


uwaaaaaaaa..kalo aku nmpk org makan mcm tuh..tertutup tau selera aku....


SERIUS...(siap bagi caps lock menunjukkan aku betul2 serius...)




erm.....(berfikir perkara seterusnya)


hahaha..jap..lupa bah..telampau byk bah list aku ne..panjang wei senarai dia...


hahahahahahha





hah....satu lagi...







*BERCAKAP TANPA HENTI...


hahahaha..macam kena batang hidung aku sendiri bah...


hahahha..aku ne kan jenis yg byk ckp jua..but..bukan laa non stop...aku paling malas aklo dgr mulut balik pot pet pot pet...


rasa macam mau sumbat ja mulut dia tuh...


issshhhh menyampahhhhhhhhhhhh...
menyampah gilakkkkkkk.....


huh??? ok2..aku mengaku laa yg aku ne mmg suka bercakap...tp..x laa bercakap all da time..mengganggu org laa kalo ckp non stop...


lgpun aku ckp byk dgn org yg aku rapat jak...
kalo setakat baru kenal sehari dua hari...


jgn ckp hari laa....


kalo setakat setahun dua tahun.....


sori laa..mmg aku ne jadi pendiam...


so..kalo kamu terlebih ramah pun....aku buat bodoh ja..sowie aaa....hahahaha








sebab aku x suka sangat rapat sama org...stakat ne..cukup laa org2 tersayang yg blh aku share story


(P/s=sapa2 yg slalu aku share story tuh..tau2 jak laa aa....bukan stakat family ja....kawan2..my senior....inda larat mau sebut satu2 genk)




hahahaha.....












*TUNJUK PANDAI SANGAT....


ni pun aku geram juga...tau laa kamu pandai...jgn laa mau tunjuk pandai SANGAT.... kalo tunjuk pandai sikit x pa... (semua org mesti tunjukkan kepandaian tuk tonjolkan diri kan) hahahahaha


btul laa..kita mesti tunjuk pandai sikit,,tp kalo berlebihan..sampai semua org pun salah...tu kin panas udah tuh....


rasa mcm mau sipak ja org camtuh...




hahahha... (ramai juga mau sipak aku kali)

makin panjang pula senarai list aku ne kan.....

byk lagi ne...tapi..malu pula mau senarai lagi..


macam inda sedar diri pula...udah laa sendiri pun 2x5 jak....
hahahaha








kepada rakan2ku..aku tau aku pun ada sifat demikian..but....tu laa juga sebab aku pun kadang2 inda suka ngan diri aku..
????? (ada ka urg x suka diri sendiri??)




adei...lagi byk aku tulis..lagi byk aku melalut...
















uwaaaaaaaaaaaaaa.....aku borink gilakk ne..
ssb tu aku sedih mau berenti menulis.....




sbb nnt kalo aku stop menaip..aku xda kerja lagi....
help me!!!!!!!!!






busan tahap gilak udah aku ne...




nnt kamu nmpk ne d berita isuk....tajuk utama d  mana2 berita...






SEORANG PELAJAR IPTA TELAH MATI AKIBAT KEBOSANAN!!!








huh?????




adoi..tambah teruk aku mengarut...

somebody help meeeeeeeee.!!!














adui..stop jak laa aku..karang kamu menyampah pula baca entry yg pjg lebar ne..(padahal inda pjg pun)






hahahaha...sebelum aku pigi....cheeewaaaah........


erm...so..aku memang hindari orang macam ne...sori 2 say..but this is me..


bukan mau kawan yg perfect,,,
but..kita mau selesa kan.......


selesa ngan pergaulan kita...


k laa...adios hasta pronto prima....







truely medly deply,...

full wif love

syafa da heartbreaker 













 

0 comments:

Post a Comment