AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

StaY aWaY FroM Me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huhuhuhu...
kamu jgn salah sangka aa pasal entry aku kali ne....

Kata2 tu bukan ditujukan khas buat sesiapa...
juz ditujukan khas tuk "sesuatu"


hahahahahaha....



yang sebenarnya...kata2 tu aku tujukan khas tuk beberapa benda yg mesti aku dijauhkan dari aku....


mau tau ka pa benda tuh???

kalo mau aku bgtau disini..

kalo inda mau..inda pa..biar aku sorg jak tau...

hahahhahaha..mesti laa bah kamu mau tau kan..bengong tol aku ne...




ok...ne list barang yg perlu dijauhkan dari diri aku...

first sekali ialah...jeng..jeng...jeng...

*BOOKSTORE...
Hal ini kerana...aku amat addict ngan kedai buku...i love reading..tu laa sebab utama kenapa aku mesti jauhkan diri dari kedai buku..kalo aku p kedai buku...aku inda blh kuar dari kedai buku dengan tangan yang kosong.... aku WAJIB beli buku...inda kisah laa apa jenis bahan bacaan pun... bacaan berunsur ilmiah,isu semasa,rohaniah, apa2 ja laa...

But da most important is..novel n comics...Baru seminggu aku disini..without my family....aku udah beli..


3 buah novel
1 buah buku rohaniah
1 buku ilmiah
3 komik...


dan aku merasa tu adalah satu jumlah yg besar...(buku hiburan ja yg byk..)

hahahahhahaha



Benda seterusnya yg tersenarai dlm list aku ialah.....

*SEMUA YANG BERKAITAN DENGAN MOVIE.....
Hah...ne pun teramat laa patut aku jauhi....ish..ish..ish..

baru 5 hari aku balik p kuantan ne..aku udah p cinema 2 kali....udah laa tuh....aku sama farah ne sanggup lagi p beli dvd....uwaaaaaaaaaaaaa...x sanggup laa...mun lama lagi disini..aku balik sabah nnt penuh dgn buku + dvd jak...
kami beli dvd samapi rm50 sehari...What The ****???!!!!

wei syafawani.....rilek2 ko...lama lagi ko disini ne....


seterusnya....(malas mau ulas panjang2 lagi..nnt aku tambah melalut)
hahahahaha


*SHOPPING COMPLEX
hah..ni pun mesti elak juga...sebab apa???sebab....semua benda yg aku mau jauhi tuh..semuanya ada dlm ne...kalo aku p shopping complex....musti aku jumpa semua benda yg aku cuba hindari tuh..kehkehkeh eceh.....ckp melayu baku pula..bari gali eee....


lol..... 


lagi satu sbb aku hindari benda ne sbb...aku x mau terpengaruh tuk beli baju..baju lawa2 gilak.... selalu aku hampir terpengaruh..hahahahahha




and last but not least....


*FOOD!!!!


hahahahah ne mesti elakkann...cukup2 laa aku membesarkan badan aku selama 5 bulan non stop..hahahahahha..... sekarang ne..semua makan 2 in 1 ja..kalo kalo breakfast..trus tuk lunch...kalo lunch trus tuk dinner...


byk kelebihan dia kalo buat camne..

btul laa..aku inda tipu..

kelebihan dia yg pertama....
-Berat badan berkurang (ni adalah sebab utama,.hahaha)
-Duit boleh jimat ( mau balik sabah..uwaaaaaaaaaaaaa)
-Mengelakkan maci gerai burink tgk muka aku (ni saja ja tamabh tuk memperbanyakkan kelebihan benda ne)




hahahahahha...




stakat ne..tu jak laa benda yg aku mau elakkan dalam idupku..lol










k laahh..
adios prima....
















truely medly deply..

full wif luv

syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment