AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KaMi KaWaN Je~~~ =P

hello....

heee....aku baru ja lepas baca blog kawan2 aku ni...
lama x tgk blog dorg sbb sediri bizi urus blog sendiri

so..pendekkan cerita...
aku baru tebaca blog encik nashriq...

heeeeeeeeeeeeee


rupanya..dia ada buat entry pasal apa yg cik nur fatihah sebut pasal kitaorg...

ok..pendekkan cerita...

hari tu...teha ada cakap pasal

yang aku ngan nash ni..ada jodoh
and x mustahil...

satu hari nanti...

kami akan kahwin...

hah??? kahwin????????????????























hahaha...

mustahil kot....

tak akan terjadi benda tu...


maybe aku ngan nash ada byk persamaan..

minat yang sama

sifat yang sama

kegilaan yang sama...


tapi benda tu takkan terjadi..

kan Nash???

heeeee

we just..........

























till the end insyaallah 


aku juz selesa kuar ngan nash...

sebab 

otak kitaorg sama kot..













hahaha...aku ngan nash kan suka berhibur...

tu yg hepi jak...

last2 mmg laa nanti..menangis....


heeeeeeee




so..sekali lagi aku ingin tekankan bahawa...


aku ngan Nash hanya kawan =)

xlebey dan x kurang...







owh ya...ni aku promote blog mamat sengal tu
 kalo mau lawat...klik sini (nash, tgk ni aku promote blog ko)





truely medly deply

full with love

syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment