AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

SoWiE Cik ZaHiRaTuL NaZLiaH (~_^)

heee.....

nak mintak maaf kepada cik ZAHIRATUL NAZLIAH

atas kesilapan saya memungkiri janji saya...


aku sebenarnya dah berjanji dgn naz

tuk bagi pinjam dia novel...

tapi entah bagaimana dan macam mana

aku always lupa...



sooo... mau dijadikan alkisahnya...


tadi Nash bagi pinjam aku 2 buah novel..

dalam masa yang sama..dia kembalikan novel aku

yang dia pinjam hari tu...

so..Cik Izwanie ternampak novel aku tu

then....

dia cakap mau pinjam..

aku pun dengan rasa ringan hati meminjamkan kepada wanie...



rupanya...naz nmpk...

sowie naz...

heehehe


petang ni syafa bawak p kelas ok...


insyaallah...



heeeeeeeeeeeeeeeeeee
















truly medly deply 
full with love


syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment