AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KeNaPa DaN MenGaPa??

SEBELUM NI

aku pernah buat entry pasal

CUPID 

..........


then, hari ni..

aku dapat tau satu perkara yang menyebabkan aku sedey...


pasangan yg dulu 
pernah aku satukan




telah separated



benda ni semua... karut....








aku sedey gak laa...

plus kecewa dgn member aku tu...

i mean member aku tu..

budak lelaki tu...

bukan nak cakap apa..

but,

sepatutnya dia beryukur sbb dpt perempuan mcm tu


aku ingat time family dia suh putuskan hubungan

dia xnak putuskan



time tu..nangis2 xnak...





bila dah jumpa orang baru

orang lama ditinggalkan

sekarang ni...aku rasa sgt sedih...


bila dengar citer dr pompuan tu...

sb aku dapat rasakan...

hati dia hancur sbb ko




kiranya..macam ni laa lelaki tu buat dekat pompuan tu...

kejam !!!!!





 perempuan tu dah beri hati dia sepenuhnya...tapi ni yg jadi........
first time perempuan tu, bercinta ngan sumone dlm satu masa yg pjg..






kalo dengan aku..mmg laa kena macam ni kan...sapa suruh stupid sangat...heeeee






PERINGATAN KEPADA SEMUA LELAKI, PLEASE DONT BE LIKE THIS GUY.... =)
















truely medly deply...

full with love


syafa da heartbreaker








0 comments:

Post a Comment