AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KhuRaFaT... PeRJaNJiaN DenGaN SyaiTaN




KHURAFAT

sebenarnya....

pada awal kemunculan iklan ni...







rasa nothing..

xda keinginan mau tengok..
xda rasa excited...

xda rasa yang crita ni best gilak

so....


tiba2...

kawan aku..

emyn, ajak aku tgk wayang tu

pada awalnya aku inda setuju

tiba2....

emyn ckp macam ni...

emyn : xpe syafa, emyn blanje

huh??????


ok..jom (tanpa byk bicara)


so...aku pun pegi laa tgk cerita khurafat tu

aku, emyn, eton, mas, hajar, shah, dan nizar...


soo....



mau dijadikan cerita...shah dengan nizar terlambat sikit

so, aku ngan eton tunggu dorg..

lepas jak dorg smpi..

kami terus masuk..time tu ada laa lebih kurang 15 minit cerita suda start...




aku ni sebenarnya x suka tgk cerita hantu...

bukan bermaksud aku penakut..
tp aku mmg x suka...




baru berapa minit tengok...

tiba2 mas teriak..

aku pun apa lagi...teriak laa sekuat2 hati...



tpi serius, aku dah byk kali tgk movie..

tp movie ni...


buat aku teriak entah berapa kali...



grgrgrgrgrggr



 ni time dorang suami isteri kena kaco ole benda yang mengarut...
aku pun teriak macam dorang bila nmpk hantu tu..macam ju-on pun ada




 uwaaaaa.....sudah laa johan ni kerja d bilik mayat..macam apa jak..bikin takut gilak... grgrgrggr
geram pulak bila igt cerita ni bikin tekejut



 ni laa satu part yang aku rasa sakit hati...sbb suami dia bangang...bole pula angkat mayat perempuan tu
eee sakit ati.... apapun tahniah laa, sbb filem ni berjaya buat aku arah..maksudnya dia berkesan..
industri perfileman kita semakin meningkat.. =) ( berlagak mcm pengkritik filem jak)




ni pula time part mau habis sudah....time klimaks laa ni, time ni pun aku teriak sampai mau terkeluar tonsel dalam tekak ni..heeeeee















mmg laa tgk gmbr x brp bikin takut..

cuba tengok sendiri...

huh...


anyway...


ni sinopsis cerita ni




Kisah bermula dengan Johan, seorang pemuda yang berkerja sebagai Pembantu Perubatan di sebuah hospital kerajaan. Dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang isteri bernama Ayshah. Seawalnya pasangan ini hidup aman & bahagia, namun tanpa disangka ujian melanda di pertengahan jalan, kesan daripada ‘gangguan misteri’ yang berterusan.
Dalam pada masa gangguan-gangguan itu, hadir pula seorang perempuan tua yang tidak Johan kenali namun sering menyapa dan cuba mendekati Johan sewaktu di tempat kerja. Tanda tanya dan trauma yang melanda Johan & Ayshah tidak habis di sana, malah ditambah dengan munculnya bekas teman wanita Johan yang bernama Anna.Walaupun setelah mengetahui Johan sudah berumah tangga dan bergelar suami yang sah pada Ayshah, Anna masih terus mengganggu dan merayu untuk menerimanya semula. Ini menyebabkan Johan bertambah runsing dan bertekad untuk mempertahankan rumah tangganya dengan segala daya.

Tidak lama setelah berkali-kali ditolak cintanya, Anna ditemui mati;bunuh diri. Kematian Anna adalah kemuncak bagi segala siri kejadian misteri yang berlaku dalam hidup Johan & Ayshah.
Apa yang menghantui dan menggangu Johan & Ayshah sebenarnya? Adakah ini semua hanya halusinasi dan gangguan minda mereka atau adakah ini semua merupakan petanda-petanda bagi merungkai jawapan bagi semua persoalan mereka? 




kamu tengok laa k...


bagi aku x membazir (mmg laa..sbb kena belanja)


hahahhahahaha



lupa bagitau..

time best2 tengok cerita ni..

tiba2 tgk depan..

eh,, ada zahiratul nazliah..

hahahhaha




 dia pun asik jerit jak








 k lah...  



truley medley depley

full with love

syafa da hearbreaker

0 comments:

Post a Comment