AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

.........

heee.....


ok...xnak bagi tajuk tuk entry kali ni sebab..


tak tau nak letak tajuk apa..hee

sebab.. entry kali ni...

nak cerita pasal

lagu "TANPA KEKASIHKU"

daripada Agnes monica ni

heeee.... sebelum tu... 
ni lagu dia

bagi sapa2 yg kurang tau

sebab, lagu dia kurang popular sikit berbanding "Matahari"

but..i think, this song is most beautiful song...


try laa dengar...

konfem jatuh hati dengan lagu ni..

macam cik Marea kita alami

sekali dia dengar lagu ni...dia terus jatuh hati

hee...aku pon mmg suka gilak ngan lagu ni


lirik dia tu sangat best...



hurm..so

mau dijadikan cerita..

seperti yang korg maklum,

sekarang ni
cuti

CHINESE NEW YEAR

so..cik marea ni kan balik

kat Taman Rainbow dia...

then dia post something kat wall aku

rupanya dia bagitau yang......



dia dah donlod lagu ni...adeshh...


paling x bole blah, 
Cik Marea ni boleh cakap bahawasanya

Agnes monica nyanyi x feel....

hahaha...


maybe sebab Cik marea x penah dengar lagu ni..

dinyanyikan oleh penyanyi asal..
tu yg dia rasa pelik


anyway, i lop u cik Marea sebab

kau laa penyokong setia aku
kau laa yang selalu support aku...

heee...


Xoxo

 =P









p/s : anggap entry ni aku buat khas untuk mengucapkan rasa terima kasih kepada
CIK MAREA


heeeeeee



truly medley deply

syafa Qiesyaz





0 comments:

Post a Comment