AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

The Boy Who Never Grow Up








CEPAT...


sapa dapat teka aku mau buat entry pasal apa ? ? huh ? ? x tau?? cuba baca tajuk tuk betul2..

The Boy Who Never Grow Up

NEVERLAND ! ! !

of course

PETER PAN...



huhuhu....time lepas balik dari kuar sama Cik Farah tadi, aku pun ajak Cik Farah & Cik Nathia supaya stay dekat depan Tv... time tu aku tengok cerita "HELL BOY"

So time lepak2 tu..aku rasa kesian ngan dorang...sebab dorang ni macam terpaksa ja

so..aku pu dengan rasa bertolak ansur..suruh dorang naik bilik dulu..so aku pun meneruskan agenda aku..menonton rancangan HBO sorang2..

lepas rancangan HELL BOY habis.....tetiba ada satu cerita...entah nampak tajuk macam kurang best....

then tengok pelakon...wow... ! ! !

JOHN TRAVOLTA & ROBIN WILLIAMS....

2 orang pelakon ni..

kalo berlakon mmg best mau mampos ! ! !


so..aku pun tengok laa erita tu ALONE ! !

tajuk dia..kalo x silap... OLD DOGS

hurm?? tajuk dia mmg menunjukkan yang cerita memboringkan..tp best2x


so, mau dijadikan cerita, aku ni berniat mau naik..sejurus sahaja cerita OLD DOGS tu habis... then, entah kenapa dan mengapa..tangan aku ni gatal p tekan info... time tu jam dah menunjukkan pukul 9.5+ p.m

APA ? ? ?

PETER PAN ? ? ? ?


aku apa lagi..excited laa mau tengok..so batalkan niat mau naik umah..teruskan stay depan tv..LONELY AGAIN ! ! ! !



serius excited mau tengok..hahaha...



hurm...mmg nampak best.... aku semakin teruja




ngee...comellll sanat2....hahahaha



 okeh..aku disini mention..bahawasanya..im fall in love with him...comel..entah laa apa benda yang buat aku nmpk dia ni comel


 it is him AGAIN...like i said before..im falling in love with him... i love his eyes.... =)



 ni heroin dia...comel jugakk...first2 ingat, dia ni pelakon ALICE IN WONDERLAND...rupanya bukan..



 seriously sweet ! ! !... they are falling in love with each other..(jeles)


 WENDY bersama adik2nya



 berjumpa buat pertama kalinya...PETER PAN dah start suka ngan WENDY..


 HOOK yang jahat lagi kejam..baru padan muka kau..mati ditelan buaya..haha



okey..they again

PETER PAN NGAN WENDY...bersama anak2 mereka..THE LOST BOY...so sweet..PETER PAN beome a dad and WENDY become their mother...








Memang best laa aku tengok cerita....terharu pun ada juga tengok kisah cinta PETER PAN dengan WENDY ni... Dorang berdua jadi ibu dan bapa kepada semua LOST BOY...

huhuhuu..sweeeeeeeeettttttttttttttt






Lepas tu, memandangkan cerita ni start pukul 10 p.m so amatla mustahil untuk cerita ni habis pada pukul 11 p.m ....



aku teringin sangat tengok cerita ni..then...aku p cakap dengan pakcik guard..

"pakcik..boleh x saya naik bilik lepas habis tengok cerita ni"

"pukul baper habis citer ni? "

"tak tau laa pakcik...pukul 11.30 p.m kot"

"ok...11.30 p.m awak naik"


aku pun hepi laa sebab dapat tengok cerita ni...heee





tu laa kesimpulan dia...


aku rekomen kamu tengok cerita best ! ! !

dia bukan macam cerita PETER PAN yang aku penah tengok sebelum ni..yang kadang2 mengarut... contoh cerita PETER PAN yang aku rasa mengarut, adalah hasil lakonan ROBIN WILLIAMS (walaupun aku baru mention yang dia berlakon best)

Tajuk filem tu "HOOK" korang tengok laa.... best of course best..tp masalahnya..benda tu bukan cerita PETER PAN yang sebenar...huhuhu...walaupun JULIA ROBERTS jadi TINKERBELL...aku tetap x suka...




 ok...

time to go...bubbye


truley medly depy...
full with love

Syafa Qiesyaz










0 comments:

Post a Comment