AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

~~MaiNaN TiDuR~~

assalamualaikum warahmatullah hi wa barakatuh


selama ni aku mulakan entry aku, mesti dengan perkataan hai, hello, hurm...so hari ni biar laa aku bagi salam..sekali sekala kan...ngeee "MIMPI MAINAN TIDUR"

aku tetiba teringat zaman dulu, aku selalu bermimpi, macam2 jenis mimpi, kadang2 mimpi fantasi, kadang2 mimpi hantu, kadang2 mimpi jatuh bangunan....ada juga mimpi yang jadi kenyataan..entah apa nama dia tu "DEJAVU" kalo x silap ...

so, mau dijadikan cerita, semakin aku besar dewasa ni, aku semakin jarang bermimpi, dan..kalo aku bermimpi pon, bukan semua aku ingat..entah kenapa dan mengapa.. adakah anda semua mengalami benda yang sama dengan saya?? kalo "YA" bermaksud saya normal...kalo "TIDAK" okay im abnormal...



okay...

sebenarnya aku mau cerita pasal mimpi..
setelah sekian lama aku x bermimpi..(maybe aku terlupa yg aku ada mimpi) tetiba semalam....aku mimpi.... bukan 1 tapi 2 mimpi......

yep...2 mimpi sekaligus...
entah laa....macam 1 mimpi... macam juga dua mimpi

first mimpi aku pasal aku "KAHWIN"

second aku mimpi pasal "LISA SURIHANI"


adoi..apa laa dalam otak aku sekarang ni kan?? kenapa lgsg xpernah termimpi pasal "SOCIAL PSYCHOLOGY", "LAW OF TORT"... haish..kalo ya pun bagi laa mimpi aku "SPEAKING" time forum....hahaha


ok first...aku cerita pasal mimpi aku kena kawin tu...hurm..sebenarnya cerita ni agak sensored  dikhuatiri aku menyinggung perasaan sesetengah pihak...hahhaha


camna mau cerita ni aa...hurm.... ada sorang lelaki ni.biar laa nama dia si F ( bukan nama sebenar), aku rasa dia comel, encem, huhuhu....aku minat laa tengok dia..bukan bermaksud aku suka dia or simpan perasaan dengan dia okey..juz suka tengok ja...so, mau dijadikan cerita...lelaki ni sebenarnya dah beristeri......huhuhu.....isteri dia tu, biar laa aku namakan T (bukan nama sebenar). Si T ni xlah cantik sangat, x comel pon..biasa2 ja.....tapi Tuhan dah tentukan jodoh mereka macam tu kan...

Ni introduction cerita aku
Cerita ini memang ada kaitan dengan yang hidup dan belum mati lagi


So...entah kenapa, tiba2 semalam aku termimpi pasal lelaki ni...aku mimpi aku "HARUS" kahwin dengan dia?? WHAT THE.......
so....aku sebenarnya dah terkeliru dunia mimpi dan dunia sebenar... yang atas tadi tu..aku cerita situasi sebenar di dunia realiti okeh..
hurm..smbg cerita dalam dunia mimpi aku

I have to marry with him...konon family aku semua sudah restu, dan aku jadi isteri kedua.. WHAT THE FISH??????????? Tapi dalam dunia mimpi aku tu..aku setuju mau kahwin dengan Si F (bukan nama sebenar)..semuanya berlaku dengan cepat..aku dapat tau yang aku kena kawin dengan Si F (bukan nama sebenar), then majlis perkahwinan akan dilakukan pada hari yang sama...urggggghhhhh... Boleh pula dalam mimpi tu..aku siap bermanja2 dengan Si F (bukan nama sebenar) lagi..uwaaaa..tolong aku..dalam dunia sebenar aku bukan macam tu T_T

then..smbg dunia mimpi aku...aku siap dinikahkan...tapi dalam majlis kecil-kecilan...juz akad nikah..lepas tu habis...and for your information,Si T tu xda pun time majlis pernikahan tu..bila aku teringat mimpi tu, aku jadi blur.. entah kenapa dan mengapa...sampai klimaks mimpi aku tu, time aku sedang bersoal jawab dengan Si F ( bukan nama sebenar)... 


tiba2 aku terbangun sebab ALARM...ches.....terganggu tidur aku seketika...grgrgrggr... lepas tu aku matikan alarm, dan teruskan tidur dengan harapan dapat sambung mimpi tu dan mendapat jawapan...tapi...........

rupanya dapat mimpi best satu lagi...

aku mimpi aku dapat jumpa LISA SURIHANI ! ! ! !

OH MY GOD

serius dalam mimpi aku...

aku mimpi time tu...ada dekat dalam satu rumah

tiba2 aku masuk dalam satu bilik.ada LISA SURIHANI....





adoi.entah berapa ratus ribu peminat LISA SURIHANI mimpi benda yang sama macam aku...
aku mimpi aku jumpa ngan LISA, tapi aku x tegur dia..LISA yang tegur nak jadi kawan aku, lepas tu, kami jadi kawan rapat gilak2..sampai boleh story psal hal peribadi aku...adeiiii,,,memang laaa...


mimpi aku tu mengarut gilak kan???

huhuhuhu



tapi macam aku cakap di tajuk atas..mimpi juz mainan tidur....so...benda tu mmg mustahil kan?? xkan laa aku mau jadi isteri ke-2 Si F (bukan nama sebenar), menjadi madu kepada Si T (bukan nama sebenar)...

takkan laa aku jumpa lisa surihani,siap bleh jadi kawan lagi..nonsense...hahaha



okeh..masa untuk blah

p/s : semua cerita diatas adalah benar dan berkaitan dengan orang yang hidup dan mati, cerita ini bukan diada-adakan oleh penulis...sekian terima kasih















truley medley deply

full with love..

syafa da heartbreaker

0 comments:

Post a Comment