AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

KeTeRhaRuaN MeLanDa DiriKu ~

semalam...lastly aku tido pukul 5.00 pagi..lewat??? boleh la...kelas start kol 10..kelas social psycology..so...

aku webcam sama kazen aku yg dari kecil membesar dgn aku..
kak wawa....mmg laa x sedar samapi pukul 4.40 kami webcam...

so...mau dijadikan cerita...aku pun tido....

so....summary from this story is..

AKU KURANG TIDO

so...bila aku kurang tido, of course laa aku kurang mood pada keesokan arinya...time kelas Madam Shatrah..mmg best gilak....

tapi, aku kurang mood membuatkan aku kurang ketawa terbahak2

so..after kelas madam shatrah, aku pun temankan kawan baik aku ni..p beli makanan..biasala balik2 lapar...

huhuhuhu....so dijadikan cerita...

lepas naik umah, aku tido...dan bgn semula pada pukul 1.48.... iaitu 12 minit sebelum kelas bermula...selepas itu, aku kehilangan mood, dan terus mendiamkan diri


aku buat satu kesalahan kepada sorang member baik aku..selaku my bestfren(kalo dia x anggap aku bestpren pon x pa laa)

bila dia bercakap dengan aku...aku jawab acuh x acuh....aku x sangka, perbuatan aku macam tu membuatkan dia tertanya2 tentang keadaan aku...

SOWIE ! ! !


lepas tu...2 orang member kamceng aku pon diam ja tgk aku..maybe sebab aku nmpk not in a mood...so dorang pun diam saja...

lepas tu..kawan baik aku yang sowg ni..datang last sekali..
aku wat bodo ja...


tiba2 dia panggil aku...

"syafa, ko baru bgn tido ek?
"hurm"


wadepak syafawani???

kawan ko tnya, ko jwb mcm tu ja??


then...aku wat bodo...

teruskan kerja sendiri..fuhhh


x tau laa.........rasa macam xda mood lgsg



maybe sebab esaimen BEL313 x siap lg
tu yg buat aku risau..

habis ja kelas tutorial bersama Sir Ikmal..aku terus naik..dan bukak lappy..untuk wat kerja BEL313 tu



lebih kurang 30 minit kemudian~~~


tok..tok...tok...

pintu bilik aku diketuk..

adoi..room mate aku ni..masuk ja laa
kenapa mesti mengada2 nak ketuk pintu........

rupanya kawan baik aku ni datang...
aku blur..then tnya...kenapa ko dtg??

dia cakap..dia risau pasal aku..
ko ok x syafa??

tu soalan dia first.....

aku seriously terkejut

dia naik umah aku...tingkat 4 semata2 nak tnya pasal keadaan aku....
serius aku terharu..terharu amat sangat..jarang ada org layan aku macam tu...dia laa jugak yang selalu mesej aku..
aku teringat time cuti CNY..setiap malam dia akan kol aku..lepas tu mesej aku tnya sudah makan ke belum..
serius...rasa terharu sgt2..... walaupun dia ckp, dia buat begitu kat semua orang.....

lepas tu...

ada sorrang lg kawan rapat aku..

rupanya..dia yang tnya dekat kawan baik aku ni..yang aku ni ok ke x..serius rasa bersalah... sebab aku layan dia endah x endah..

sowie sgt...

korg laa kawan yang best sekali =)







hanya orang terlibat sahaja akan faham entry aku kali ni



luv u ol guys...





















truly medley deply

full with love

syafa the heartbreaker

0 comments:

Post a Comment