AhLaN WaSahLaN To My LiFe,......

WeLCoMe To My LiFe...BanYaK BenDa YanG BoLeH KoRanG BoLeH TaU TenTanG aKu ...... My ReaL LiFe.....

~HaKuNa MaTaTa~

hehe


HAKUNA MATATA ! ! !

aku sedang duduk keseorangan, sambil tu dengar lagu jiwang..sambil mengenangkan nasib aku, yang belum buat assignment..yang belum study,sedangkan mggu depan penuh dengan exam..yang merindukan negeri terchenta, rumah terchenta, family terchenta.....

then, i remember something about "HAKUNA MATATA" heee

"HAKUNA MATATA" stand for "THERE ARE NO WORRIES"

so...

This phrase teach me that i should forget about my troubled past and live in the present..

So..HAKUNA MATATA..


hahaha.....

kalo ingat HAKUNA MATATA

mesti teringat dengan cerita "THE LION KING"



waaaaaaaa...rindu2 mau tengok cerita tu








huhuhu

HAKUNA MATATA


"SIMBA" , "TIMON", "PUMBA"....

heee....miss them...





heee.......










Nanti mau cari laa CD cerita ni..tiba2 aku rindu......


hee.....



p/s : tiba2 aku rasa blog aku ni macam blog promote filem2 pula...adeii...xpa laa..blog aku ni macam2 ada =)











syafa Qiesyaz

0 comments:

Post a Comment